Reportáž

Report: The Starship Project (Španělsko, Březen 2023)

24.3. Probouzím se a je světlo. Jindy by to neznamenalo nic. Dnes to znamená nestihnuté letadlo. Mám štěstí a daří se mi najít další letadlo a můžu přece jen odjet. Po dlouhé cestě,  konečně Španělsko, Galicie. Na můj vkus trochu málo sluníčka, víc větru, či deště.

Většinu času stejně trávíme uvnitř. A párkrát jsme měli*y […]

Report: DIY BUILDING NEW (SYSTEMIC) NARRATIVES, Nizozemsko, 4. – 10. února 2023

Projet začínal 4. února, ale díky dvěma dnům na cestování navíc, jsme mohli z Prahy vyrazit již 2. a využít tak tuto příležitost k tomu, poznat z Nizozemska co nejvíce. Dorazili jsme tedy do Amsterdamu, kde jsme pár dní zůstali, abychom si prohlédli památky a nasáli atmosféru. Celkově se nám kromě Katwijku aan Zee, […]

Gamifying Education: Výsledky projektu

Během posledních dvou let jsme spolupracovali s Shokkin Group Estonia, Ticket2Europe a Puzzle OptimEast na společném projektu zaměřeném na šíření praktických znalostí pro výuku využívající hry – game-based learningu – mezi další pedagogy*pedagožky, pracovníky*ice s mládeží či učitelé*ky. Po třech mezinárodních školeních, třech zpracovaných manuálech, patnácti vzdělávacích hrách, nespočtu lokálních workshopů s více než […]

Report: Dobrovolnictví v centru mládeže v Gruzii

V únoru jsem započala svůj několikaměsíční projekt ve Tbilisi, hlavním městě Gruzie. V rámci projektu a své práce jsem měla možnost poznat zblízka místní lidi, kulturu a život v zemi, která je v mnohém odlišná od té naší. Projekt probíhal v Centru pro mládež, které se zaměřuje na mimoškolní aktivity a vzdělávání pro děti a mladé. Nabízí široku škálu […]

Report: StressOff (Estonsko, Srpen 2022)

Na začátku srpna jsem se já a moje skupina dalších 5 českých studentů*studentek zúčastnila projektu
StressOff. Cílem projektu bylo osvojení si schopností a dovedností k zvládání stresu, poznání
sebe samotných a řešení náročných situací. Kromě toho, že jsme se učili, jak stres zvládat,
jsme také měli možnost si od stresu odpočinout uprostřed divoké estonské přírody.

Odpočinuli jsme si tak […]

Report: Digitally (Estonsko, Březen 2022)

Na konci února jsme vyslali 3 účastníky*účastnice do Estonska na projekt Digitally o využívání digitálních nástrojů. Naše účastnice Jana píše o tom, jaké byly počáteční dny projektu během invaze na Ukrajině, co nového se naučila a zažila, ale také o tom, co rádi Estonci snídají.
∼∼∼
Odjíždět na projekt nebylo snadné. Ne snad pro to, že se […]

Breakout Box: The Manual nebo jak na vzdělávací únikovky

Game based learning nás baví!

Tento termín určitě nevidíš na našich stránkách poprvé. Game based learning je zapájení herních metod do procesu učení. Můžou to být jakékoliv hry od počítačových her přes deskovky až po únikovky.

A právě únikovým hrám se věnuje náš nový manuál, který vznikl díky spolupráci s organizacemi Shokkin Group Estonia a Ticket2Europe na […]

Report: Dobrovolnictví v Gruzii – Centrum pro mládež Tbilisi

Zajímá tě, co obnáší dobrovolnictví v Tbilisi? A jak se v Gruzii žije? Přečti si report od Lenky, která byla několik měsíců dobrovolnicí v Tbilisi Youth Centres Union.
∼∼∼
Ahoj, jmenuji se Lenka a ráda bych se s vámi podělila o své zážitky z pobytu v Gruzii, kde jsem strávila 4,5 měsíce jako dobrovolnice v Centru pro mládež v hlavním městě Tbilisi.

Náplní mé práce […]

Report: Game Zone (Francie, Srpen 2021)

Tereza, jedna z účastnic školení Game Zone ve Francii, napsala o své zkušenosti s projektem během korony. Jestli to mělo smysl a co Tereza na projektu zažila se dočteš v jejím reportu.

Zatímco výměn mládeže jsem absolvovala již několik, projekt Game Zone byl mou první zkušeností se školením. Šlo o výjimečný a skvěle zorganizovaný týden plný zajímavých […]

UiC – Život v komunitě

Přečti si studii a metodologii z projektu Unity in Community

SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Be International, společně s organizacemi Mareena ze Slovenska, Global 2000 z Rakouska a Kalunba z Maďarska, pracovalo na projektu Unity in Community, který spojuje lidi z různých kultur.

Po dvou letech je projekt u konce a organizace přinášejí dva výstupy. Prvním dokumentem je […]